wtorek, 26 września 2023

JETSET

 

TRANSGRESJA 1389
foto Krzysztof Winnicki



każdy z nas  choć brzmi to wątpliwie i niewiarygodnie zostać chciał aniołem
to znaczy mieszkać tam wysoko i poruszać się tak aby nie dotykać ziemi 
spojrzałem w górę w niebo nostalgicznie
filozoficznie marząc oglądałem linie zabarwione na pomarańczowy połyskliwy kolor 
dokąd lecisz 
i zaraz emocje rozfalowały mą pierś
wziąłem głęboki oddech powalony niemożliwością
zazdrość ogarnęła mnie purpurą
pąsem na policzkach
gdy ci inni lepsi bo wybrani przemierzali swobodnie nieboskłon
podczas gdy ja odrzucony tu na ziemi czarnej z zadartą głową mogę się tylko domyślać życia i nie żyć
tam jest doprawdy prawdziwe życie
tutaj go nie ma
tu tylko pozór jakiś
substytut
surogat
półprawda
ach polecieć za górę za rzekę za morze
ujrzeć to co niezobaczalne
poznać i być poznanym

wrocław 20062016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz